
Wszystkie przesyłki staramy się wysyłać maksymalnie w 24h od zaksięgowania wpłaty lub deklaracji płatności przy odbiorze. Jeżeli wysyłka w tym czasie nie jest możliwa, natychmiast Cię o tym poinformujemy. Dokładamy wszelkich starań, aby odpowiednio zabezpieczyć torebki na czas transportu. Większość przesyłek jest ubezpieczonych do 100% wartości torebki, szczegóły w poniższej tabeli.
Paczki wysyłamy Pocztą Polską, Kurierem Inpost lub przez Paczkomaty. Istnieje możliwość wysyłki kurierem DPD. Ceny wysyłek przy zakupach hurtowych ustalamy indywidualnie, w zależności odwagi i gabarytów przesyłki.
Cennik wysyłek dla klientów detalicznych przy płatności z góry:
Sposób wysyłki |
do 2kg |
Do 5kg |
Do 10kg |
Ubezpieczenie* |
Czas dostawy** |
Poczta Polska |
15zł |
17zł |
- |
Do 100zł |
1-3 dni |
Paczkomaty |
- |
- |
- |
brak |
1-3dni |
Kurier Inpost |
10zł |
11zł |
13zł |
Do 200 zł |
1-2 dni |
Cennik wysyłek dla klientów detalicznych przy płatności za pobraniem:
Spoób wysyłki |
Do 2kg |
Do 5kg |
Do 10kg |
Ubezpieczenie* |
Czas dostawy** |
Poczta Polska |
20zł |
22 |
- |
Do 100zł |
1-3 dni |
Paczkomaty |
|
|
|
|
|
Kurier Inpost |
14 |
15 |
17 |
Do 200zł |
1-3dni |
* Podane w cenniku ubezpieczenie można dowolnie zwiększyć za dodatkową opłatą – zależną od wartości zamówienia.
** Czas dostawy liczony jest od dnia po dniu nadania przesyłki.
Strony do śledzenia drogi Twojej torebki:
Poczta Polska: http://emonitoring.poczta-polska.pl/
Kurier Inpost i Paczkomaty: https://inpost.pl/
Ilość przesyłek problematycznych czy reklamacji to nawet nie promil wszystkich wysyłanych przez nas paczek, jednak wszystko się może zdarzyć, pamiętaj więc, że:
- w przypadku wybrania opcji wysyłki kurierem, zawsze możesz otworzyć przesyłkę przy kurierze i sprawdzić stan towaru. Jeżeli będzie coś nie tak – spisz z kurierem protokół szkody – będzie nam łatwiej złożyć reklamację.
- jeżeli odbierasz paczkę z Paczkomatu, a opakowanie budzi Twój niepokój co do zawartości, użyj opcji na wyświetlaczu „Mam zastrzeżenia do paczki”
- jeżeli masz zastrzeżenia co do przesyłki pocztowej – zgłoś reklamację na Poczcie i …. I tyle. Będzie co będzie (możliwych scenariuszy jest na oddzielną podstronę).
W każdej sytuacji spornej z przewoźnikiem stajemy po Twojej stronie i staramy się wyjaśnić sytuację jak najszybciej – przeważnie wysyłamy Ci drugą paczkę, a proces reklamacyjny bierzemy na siebie.