KATEGORIE:
Czas i koszty dostawy

Wszystkie przesyłki staramy się wysyłać maksymalnie w 24h od zaksięgowania wpłaty lub deklaracji płatności przy odbiorze. Jeżeli wysyłka w tym czasie nie jest możliwa, natychmiast Cię o tym poinformujemy. Dokładamy wszelkich starań, aby odpowiednio zabezpieczyć torebki na czas transportu. Większość przesyłek jest ubezpieczonych do 100% wartości torebki, szczegóły w poniższej tabeli.

 

Paczki wysyłamy Pocztą Polską, Kurierem Inpost lub przez Paczkomaty. Istnieje możliwość wysyłki kurierem DPD. Ceny wysyłek przy zakupach hurtowych ustalamy indywidualnie, w zależności odwagi i gabarytów przesyłki.

 

Cennik wysyłek dla klientów detalicznych przy płatności z góry:

 

Sposób wysyłki

do 2kg

Do 5kg

Do 10kg

Ubezpieczenie*

Czas dostawy**

Poczta Polska

15zł

17zł

-

Do 100zł

1-3 dni

Paczkomaty

-

-

-

brak

1-3dni

Kurier Inpost

10zł

11zł

13zł

Do 200 zł

1-2 dni

 

Cennik wysyłek dla klientów detalicznych przy płatności za pobraniem:

 

Spoób wysyłki

Do 2kg

Do 5kg

Do 10kg

Ubezpieczenie*

Czas dostawy**

Poczta Polska

20zł

22

-

Do 100zł

1-3 dni

Paczkomaty

 

 

 

 

 

Kurier Inpost

14

15

17

Do 200zł

1-3dni

 

* Podane w cenniku ubezpieczenie można dowolnie zwiększyć za dodatkową opłatą – zależną od wartości zamówienia.

** Czas dostawy liczony jest od dnia po dniu nadania przesyłki.

 

 Strony do śledzenia drogi Twojej torebki:

Poczta Polska: http://emonitoring.poczta-polska.pl/

Kurier Inpost i Paczkomaty: https://inpost.pl/

 

Ilość przesyłek problematycznych czy reklamacji to nawet nie promil wszystkich wysyłanych przez nas paczek, jednak wszystko się może zdarzyć, pamiętaj więc, że:

 

- w przypadku wybrania opcji wysyłki kurierem, zawsze możesz otworzyć przesyłkę przy kurierze i sprawdzić stan towaru. Jeżeli będzie coś nie tak – spisz z kurierem protokół szkody – będzie nam łatwiej złożyć reklamację.

- jeżeli odbierasz paczkę z Paczkomatu, a opakowanie budzi Twój niepokój co do zawartości, użyj opcji na wyświetlaczu „Mam zastrzeżenia do paczki”

- jeżeli masz zastrzeżenia co do przesyłki pocztowej – zgłoś reklamację na Poczcie i …. I tyle. Będzie co będzie (możliwych scenariuszy jest na oddzielną podstronę).

 

W każdej sytuacji spornej z przewoźnikiem stajemy po Twojej stronie i staramy się wyjaśnić sytuację jak najszybciej – przeważnie wysyłamy Ci drugą paczkę, a proces reklamacyjny bierzemy na siebie.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl