Informacja o prawie odstąpienia od umowy zawartej na odległość:
Masz prawo do odstąpienia od zawartej umowy na zasadach określonych przepisami - szczegóły znajdziesz w naszym regulaminie sklepu
Jak wykonać bezproblemowy zwrot krok po kroku:
1. Zgłoś chęć odstąpienia od umowy na nasz adres mailowy: [email protected]
2. Wypełnij formularz zwrotu
3. Wyślij formularz na nasz e-mail bądź dołącz wydrukowany do przesyłki.
4. Zapakuj przesyłkę. Zrób to starannie, nie zgniataj, nie zginaj zwracanego Towaru. Zabezpiecz go przed uszkodzeniem w transporcie. Pamiętaj, że odpowiedzialność za odpowiednie zapakowanie towaru ciąży na Tobie.
5. Wyślij przesyłkę na nasz adres:
CentrumModnychTorebek.pl
Generała Władysława Andersa 40, hala 3, lokal 312,
15-113 Białystok
6. Przesyłkę możesz wysłać, korzystając z portalu WygodneZwroty.pl:
https://wygodnezwroty.pl/centrummodnychtorebek
7. Oczekuj na zwrot środków. Środki zostaną zwrócone na instrument płatniczy, z którego opłacono zakup, bądź na podany numer konta, jeżeli opcja pierwsza nie będzie możliwa.
Informacja o prawie do zgłoszenia reklamacji produktu na podstawie niezgodności towaru z umową:
Masz prawo do złożenia reklamacji produktu na zasadach określonych przepisami - szczegóły znajdziesz w naszym regulaminie sklepu
Jak sprawnie zgłosić reklamację krok po kroku:
1. Chęć złożenia reklamacji zgłoś nam mailowo na adres: [email protected]
2. Wypełnij formularz reklamacyjny - pomoże szybko i sprawnie rozwiązać Twój problem.
3. Wyślij formularz na nasz e-mail bądź dołącz wydrukowany do przesyłki.
4. Zapakuj przesyłkę. Zrób to starannie, nie zgniataj, nie zginaj zwracanego Towaru. Zabezpiecz go przed uszkodzeniem w transporcie. Pamiętaj, że odpowiedzialność za odpowiednie zapakowanie towaru ciąży na Tobie.
5. Jeżeli Twoim żądaniem reklamacyjnym jest odstąpienie od umowy, wyślij przesyłkę we własnym zakresie na nasz adres:
CentrumModnychTorebek.pl
Generała Władysława Andersa 40, hala 3, lokal 312,
15-113 Białystok
6. Jeżeli Twoim żądaniem reklamacyjnym jest naprawa lub wymiana towaru na nowy, otrzymasz od nas etykietę do nadania przesyłki.
7. W ciągu 14 dni od złożenia reklamacji otrzymasz na email decyzję reklamacyjną.
Pliki do pobrania: